kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Peter Ferket - WaarBenJij.nu kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Peter Ferket - WaarBenJij.nu

kuala lumpur

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

30 Juni 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Opnieuw een zeer lange reis van 9.00-20.00 tot we aankwamen. Deze keer zaten we in een grote bus wat wel aangenaam was. De manier waarop dit tot stand kwam was verre van ideaal.
De speedboot naar het vaste land kwam te laat aan voor de bus, wat schijnbaar de enige dagelijkse bus zou zijn. We werden direct bij het aankomen opgevangen door een man die een famililid van de eigenaar van the lagoon zou zijn. Hij bracht ons naar een kantoor van van andere mensen waar ze een buskaart probeerden te regelen voor ons vanaf een ander station. De printer werkte niet waardoor we naar een busstation moesten rijden. Snel de taxi in en racen naar het station. Aangekomen snel twee kaartjes gekocht en vervolgens naar een tweede station gereden 30km verderop om te wachten op de bus. De route van de bus was erg om dus zo konden we hem afsnijden. We moesten 1, 5u wachten op de bus die toen al meer dan een uur vertraging had... uiteindelijk kwam hij toch aan enkonden we instappen. Het was een vreemde ervaring maar we hadden zeker niet het idee dat we werden opgelicht. Sterker nog we hadden geluk. De dienstregeling is hopeloos ook al doe je zelf alles goed. Gelukkig is kuala lumpur een grote stad met een prima metro en is het vervoer hier geen enkel probleem.

• 02 Juli 2015 - 09:04

Sil:

hier ligt een script voor een nieuwe James Bond film hahahaha

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Peter

Onze grote reis door Nieuw-Zeeland, Australie en Zuid Oost Azie is begonnen!!!! We zullen vanalles gaan meemaken en proberen het hier in hoofdlijnen voor jullie neer te zetten zodat jullie tweedehands kunnen meegenieten. Lees vooral door de rare dingen heen probeer alle onduidelijkheden maar te visualiseren, dan kom je vast een eind in de buurt.

Actief sinds 05 Jan. 2015